speaker-info

Dovilė Filmanavičiūtė, Miss Sheep

Skaitmeninės rinkodaros vadovė

Apie

Dainininkė, skaitmeninių ir turinio sprendimų skyriaus vadovė „@Adell Taivas Ogilvy“, socialinių iniciatyvų autorė.

Prieš gerą dešimtmetį karjerą pradėjusi kaip žurnalistė, vėliau savo širdį D. Filmanavičiūtė amžiams atidavė reklamai. Šiuo metu vadovauja skaitmeninių sprendimų skyriui agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“. Nebetiki tradicine reklama 15–75 metų auditorijai iš didžiųjų Lietuvos miestų, gaunančiai didesnes nei vidutines pajamas. Kiekvieną dieną priima iššūkį kurti ne šiaip sau reklamą, o turinį, kuris priverstų vartotojus pamėgti prekių ženklus, su kuriais ji dirba. D. Filmanavičiūtės portfelyje – patirtis su didžiausiais prekių ženklais Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Be to, turinį, kuris veikia arba neveikia, ji patikrina ir pati – „Facebook“ ją seka daugiau nei 23 tūkst. žmonių, kurie kaskart, D. Filmanavičiūtei pasidalijus žinutėmis iš asmeninio gyvenimo, suskumba pasakyti, ką apie tai man

Naujas rinkodaros turinio „trendas„: BE glitimo, BE antibiotiko, laisvėje darytas.

2 SESIJA. VARTOTOJŲ PRITRAUKIMAS

Didžioji salė

Šioje sesijoje išgirsite savo srities lyderius, kurie pasidalys praktiniais patarimais, susipažinsite su naujausiais rinkodaros, socialiniais įrankiais, jų valdymu ir tuo, kas šiandien „kabina“ vartotojus. 12:00 – 12:30 Neišnaudotos „Facebook” galimybės? Pranešėjas Arijus Žakas 12:30 -13:00  Naujas rinkodaros turinio „trendas”: BE glitimo, BE antibiotiko, laisvėje darytas. Pranešėja Dovilė Filmanavičiūtė 13:00 – 13:30 Kaip naujienlaiškius paversti efektyviais pardavimais? […]

Naujienlaiškiai Pardavimai Rinkodara Socialinė media
SKAITYTI DAUGIAU