speaker-info

„Facebook”

Lektorius JUSTINAS MIKULSKIS

Kokias žinias įgysite?

Koks skirtumas tarp paprastų ir pažangių „Facebook“ reklamos parametrų. Kaip galima sumažinti investicijas į „Facebook“ reklamą? Kaip taisyklingai skaityti skaičius ir daryti išvadas? Bus pristatytos naujienos, kaip automatizuoti reklamos kampanijas ir kaip atrasti savo nišą visame reklamos triukšme.

Patirtis

Justinas Mikulskis kaip rinkodaros specialistas dirba gerą dekadą. Nuo rinkodaros strategijų kūrimo ir mokamos reklamos transliavimo iki „web“ puslapių audito per SEO/UX perspektyvų. Sprendžia ir didelių e. verslų, ir nišinių produktų (imtis – visas pasaulis) problemas. Laisvalaikiu moduliuoja garsus, daro grafikos dizaino darbus, valdo tarptautinį muzikos ir meno žurnalą, konsultuoja startuolius, analizuoja statistiką, tikrina kitų darbus.

Justinas dirba UAB „Impartner“ interaktyvioje reklamos agentūroje, kuri vykdo skaitmeninės reklamos planavimo ir transliavimo paslaugas. Be to, kūrybiškai įgyvendina įvairiausių formų ir skirtingo sudėtingumo HTML5 reklamjuostes savo klientams bei partneriams ir suplanuoja jų sklaidą. Agentūros klientai – nuo „Jack Daniel’s“ iki „Ežio“. Taip pat, agentūra yra „Google“ Premier partnerė.

„Facebook” mokymai

„Facebook” mokymai (3 grupė)

Oranžinis kambarys

„Facebook” mokymai (1 grupė)

Oranžinis kambarys

„Facebook” mokymai (2 grupė)

Oranžinis kambarys