Karolis Rimkus
– Kaip nusistatyti jūsų prekės ženklui tinkamus Instagram tikslus;
– kaip planuoti komunikaciją ir kurti turinį;
– kaip parduoti Instagram pagalba;
– kokius papildomus įrankius naudoti nuotraukoms, tekstui, planavimui, rezultatų analizei;
– kaip efektyviai išnaudoti kiekvieną, kad ir smulkiausią Instagram galimybę.
Karolis Rimkus, Socialinių tinklų ekspertas, Instagram augimo specialistas. Anksčiau vadovavęs nestandartinių sprendimų skyriui žiniasklaidos planavimo agentūroje „MEDIA HOUSE”, vėliau – LABAS prekės ženklui, dabar Karolis specializuojasi socialinių tinklų komunikacijoje. Savo „Instagram” paskyras jam patiki tiek ką tik startavę prekių ženklai, tiek didieji Lietuvos bankai ar valdžios institucijos
„Facebook” verslas. Pranešėja Evelina Tamulaitienė, Amfiteatras I, 2 aukštas „Instagram”. Pranešėjas Karolis Rimkus, Amfiteatras II, 2 aukštas „LinkedIn”. Pranešėjas Šarūnas Sakalauskas, Žaliasis kambarys, 3 aukštas
„Facebook” verslas. Pranešėja Evelina Tamulaitienė, Amfiteatras I, 2 aukštas „Youtube”. Pranešėjas Rokas Kondratas, Oranžinis kambarys, 3 aukštas „Instagram”. Pranešėjas Karolis Rimkus, Amfiteatras II, 2 aukštas „LinkedIn”. Pranešėjas Šarūnas Sakalauskas, Žaliasis kambarys, 3 aukštas