speaker-info

Justinas Mikulskis

„Impartner“ reklamos agentūros marketingo vadovas

APIE

AdWords reklama internete, tech. SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) ir nuoseklus Google Analytics duomenų skaitymas – Justino Mikulskio sritys.

Digital terpėje Justinas Mikulskis veikia 10 metų. Instruktuoja verslą kaip maksimaliai uždirbti iš skirtingų marketingo kanalų su tech. tvarkingu el. tinklapiu. Veikdamas konkurencingose rinkose nuolat tobulina programinį raštingumą, ppc platformų išmanymą, grafinio dizaino bei kritinio mąstymo gebėjimus.

Šiuo metu Justinas Mikulskis vadovauja UAB „Impartner“ reklamos agentūros marketingo skyriui, kuris vykdo skaitmeninės reklamos planavimo ir transliavimo paslaugas. 2017 m. „Google“ įtraukė įmonę į Top10 reklamos agentūrų Baltijos šalyse už aukštus rezultatus transliuojant reklamą.

Ką sužinosite?

Sužinosite apie fundamentalius techninio SEO pagrindus, kurie gali pakelti Jūsų tinklapio reitingus Google paieškos sistemoje. Tai padės uždirbti dvigubai ir pagerinti reklamai išleidžiamų pinigų efektyvumą. Taip pat, bus pristatytos esminės SEO klaidos, kurias reikia veržliai taisyti čia ir dabar, kad ateinančių metų perspektyvoje išvengti finansinių nuostolių. Įžvalgos bus paremtos oficialia Google pateikiama medžiaga apie tai kaip svetainės yra indeksuojamos jų paieškos sistemoje.

My Sessions

Finalinė diskusija: „2018 metų To Do List’as

Didžioji salė

3 SESIJA. PERPRASK RINKĄ

Didžioji salė

Naujos „PR’o” taisyklės, koks turinys laimi? Pranešėja Jūratė Žuolytė Elektroninio pašto rinkodaros pabaiga Pranešėjas Rytis Laurinavičius Techninis SEO: Dabar arba Niekada Pranešėjas Justinas Mikulskis Kaip pataikyti ant klientų norų ir susikrauti milijonus internetiniame versle? Pranešėjas Benediktas Gylys

Naujienlaiškiai Rinkodara Socialinė media Verslo plėtra Viešinimas
SKAITYTI DAUGIAU

Techninis SEO: Dabar arba Niekada

Didžioji salė

Sužinosite apie fundamentalius techninio SEO pagrindus, kurie gali pakelti Jūsų tinklapio reitingus Google paieškos sistemoje. Tai padės uždirbti dvigubai ir pagerinti reklamai išleidžiamų pinigų efektyvumą. Taip pat, bus pristatytos esminės SEO klaidos, kurias reikia veržliai taisyti čia ir dabar, kad ateinančių metų perspektyvoje išvengti finansinių nuostolių. Įžvalgos bus paremtos oficialia Google pateikiama medžiaga apie tai […]

Pardavimai Rinkodara SEO Socialinė media
SKAITYTI DAUGIAU