speaker-info

Produkto pardavimas

Matas Pajarskas

KOKIŲ ŽINIŲ ĮGYSITE?

Kas yra „Conversion Funnel“, kuo jis reikšmingas prekybos strategijai, jos vystymui?

Kodėl lengviau parduoti prekybos kanaluose (pvz.: Amazon), o ne savo svetainėje? Kas tą lemia?

Kokie faktoriai lemia pardavimą/konversiją?

• Klientas, produktas ir prekės ženklas
• „Traffic“ kanalai ir jų reikšmė „Conversion Funnel“
• Lankytojų sušildymas, paruošimas pirkimui
• Patikimumas, pripažinimas („social proof“) ir paprastumas
• Produkto pateikimas – vizualus ir tekstinis turinys svetainėje
• Dėmesio pritraukimas, apsisprendimo pagreitinimas
• Kodėl reikia „išgelbėti“ pardavimus
• Užsakymo krepšelio didinimas
• Kaip parduoti dar kartą? Nuolatiniai klientai
• Kada verta optimizuoti pardavimus/konversiją?

PATIRTIS

Matas Pajarskas – elektroninės prekybos verslininkas. Per keturis veiklos metus sukaupęs partnerių tinklą, išvystęs tarptautinį prekės ženklą „WoodWe” ir padėjęs kitiems gamintojams įžengti į elektroninės prekybos pasaulį.

Matas dirba su verslo plėtra elektroninėje erdvėje: kuria strategijas prekės ženklams „Amazon“, „Etsy“ ir kituose tarptautiniuose prekybos kanaluose, padeda vystyti ir optimizuoti pardavimus.

• Be patirties – 100k EUR per pirmą pusmetį
• 99% pardavimų – eksportas
• Bent 35% pardavimų išgelbėja automatizacija

My Sessions

2 SESIJA. Vartotojų surandamos prekės ir paslaugos

Didžioji salė

MOKYMAI 11:20 – 12:10 „Google”. Ką daryti, kad mano verslą rastų „Google”? Nesvarbu į kurioje šalyje vykdau e. prekybą. Svarbu žinoti kaip padaryti , kad mane rastų lokaliai. Pranešėjas Julius Bogdanovas MOKYMAI 12:10 – 12:50 Produkto pateikimas. Konversijas generuojantis prekių ir paslaugų pateikimas e. prekyboje Pranešėjas Matas Pajarskas

„Google” Pardavimai Rinkodara Vartotojų tendencijos
SKAITYTI DAUGIAU

MOKYMAI. Produkto pardavimas

Didžioji salė

Kas yra „konversijos tunelis“ ir kuo jis reikšmingas prekybos vystymui? Kokie faktoriai lemia konversiją ir kaip ją galima optimizuoti? Parduodamos prekės ar paslaugos pateikimo principai: nuotrauka, aprašymas, vaizdinės priemonės Kas patraukia vartotojų dėmesį ir pagreitina apsisprendimą? Koks prekių/paslaugų aprašymas padės greičiau surasti vartotoją?

Produkto aprašymas Vartotojų pritraukimas
SKAITYTI DAUGIAU