speaker-info

Produkto pateikimas

Matas Pajarskas

KOKIŲ ŽINIŲ ĮGYSITE?

Kas yra „konversijos tunelis“ ir kuo jis reikšmingas prekybos vystymui?

Kokie faktoriai lemia konversiją ir kaip ją galima optimizuoti?

Parduodamos prekės ar paslaugos pateikimo principai: nuotrauka, aprašymas, vaizdinės priemonės

Kas patraukia vartotojų dėmesį ir pagreitina apsisprendimą?

Koks prekių/paslaugų aprašymas padės greičiau surasti vartotoją?

PATIRTIS

Matas Pajarskas – elektroninės prekybos verslininkas. Per keturis veiklos metus sukaupęs partnerių tinklą, išvystęs tarptautinį prekės ženklą „WoodWe” ir padėjęs kitiems gamintojams įžengti į elektroninės prekybos pasaulį.

Matas dirba su verslo plėtra elektroninėje erdvėje: kuria strategijas prekės ženklams „Amazon“, „Etsy“ ir kituose tarptautiniuose prekybos kanaluose, padeda vystyti ir optimizuoti pardavimus.

• Be patirties – 100k EUR per pirmą pusmetį
• 99% pardavimų – eksportas
• Bent 35% pardavimų išgelbėja automatizacija

12:10 - 12:50 Konversijos optimizavimas e. prekyboje - klientų pasitikėjimas, prekių pateikimas, įtampos kėlimas

2 SESIJA. Vartotojų surandamos prekės ir paslaugos

Didžioji salė
„Google” Pardavimai Rinkodara Vartotojų tendencijos
SKAITYTI DAUGIAU