III MOKYMAI „Rinkodara pandemijos metu“

St. George salė (3 aukštas)

Kokių žinių įgysite?

Prisiliesite prie mums visiems gerai žinomų „Google“ įrankių ir platformų per netradicinius jų panaudos būdus ir įvairias eksperimentines metodikas. Neišgirsite nieko, ką patys galite lengvai išmokti internete. Justinas Mikulskis remsis tik asmenine ilgamete praktika ir unikaliais atradimais, kurie jo klientams padėjo išlaikyti pardavimus pandemijos akivaizdoje, o kai kuriems juos net ir kilstelėjo. Nusiteikite visiškai partizaniniam požiūriui į „Google“ produktus ir platformas.

Be viso to, kartu su J. Mikulskiu aptarsite šios akimirkos vartotojų elgseną, remdamiesi pandemijos laikotarpio duomenimis. Bendrausite temomis, kodėl išaugo kelias iki pirkimo, kurią dalį piltuvėlio kelyje reikia stiprinti jau šiandien ir kaip tai įgyvendinama. Bus rodomos realios taktikos, kurių nerasite internete. J. Mikulskis dalinsis asmenine praktine patirtimi, neperfrazuodamas jokio kito šaltinio.

Reklamos strategija Rinkodara SEO Socialinė media Socialinės medijos tendencijos Vartotojų pritraukimas Vartotojų tendencijos