speaker-info

Eksportas

Donatas Gudelis

Kokių žinių įgysite?

• Kaip pasiruošti el. parduotuvės plėtrai į naujas rinkas
• Kaip atrasti savo užsienio rinkas
• Kaip suplanuoti įėjimo į rinką strategiją, užtikrinant sėkmę
• Kaip suvaldyti lokalizacijos procesą bei kokių detalių vertėtų nepamiršti ruošiant parduotuvę naujai rinkai
• Kaip pritraukti klientus į naujoje rinkoje paleistą el. parduotuvę
• Kaip kurti reklamas ir jomis „pataikyti” į pirkėją
• Kaip organizuoti prekių tiekimą, sandėlio valdymą ir užsakymų vykdymą?
• Kaip stebėti vartotojo elgseną, tobulinti parduotuvės navigaciją ir turinio pateikimą?
• Kaip paskaičiuoti, kiek kainuos įėjimas į rinkas?

Patirtis

Donatas Gudelis – UAB „MakesYouLocal“ direktorius ir el. komercijos specialistas. Paskutinius 5 metus specializuojasi el. komercijos B2C eksporte ir padeda elektronine prekyba užsiimančioms įmonėms pasiruošti ir sėkmingai vykdyti plėtrą į užsienio rinkas. Donatas yra dirbęs su daugybe el. parduotuvių Baltijos, Skandinavijos ir Lenkijos rinkose, o „MakesYouLocal“ šiuo metu kasdien rūpinasi 104 el. parduotuvių veiklą 11 šalių. Šiuo metu, Donatas toliau plečia patirtį el. komercijoje Rytų Europoje – Lenkija, Čekija, Slovakija ir t.t.

80% Lietuvos verslininkų el. prekybos plėtrą pradeda nuo Baltijos šalių ir toliau tęsia Skandinavijos, Vokietijos, Lenkijos rinkose ir taip pat Amazon, Etsy platformose.

Šiuo metu dirbame su 104 parduotuvėmis kasdien, o iš viso esame padėję daugiau nei 450 parduotuvių planuoti savo plėtrą.

My Sessions

4 SESIJA. e. Plėtra ir patirtys

Didžioji salė

MOKYMAI 16:15- 17:00 e. Eksportas į užsienio rinkas. Kaip sėkmingai vystyti e. prekyba plėtra į užsienio rinkas. PRANEŠĖJAS Donatas Gudelis, Baltijos regiono „Makes You Local“ direktorius, e-komercijos specialistas DISKUSIJA 17:00- 17:30 E.plėtros sėkmingi ir nesėkmingi žingsniai. Kaip pasirinko rinką, kur pavyko e. plėtra, kurios rinkos ir kodėl buvo sėkmingos, kokios strategijos pasiteisino bei kokių klaidų […]

Pardavimai Verslo plėtra
SKAITYTI DAUGIAU

MOKYMAI. e. Eksportas

Didžioji salė

e. Eksportas į užsienio rinkas. Kaip sėkmingai vystyti e. prekyba plėtra į užsienio rinkas. Kaip pasiruošti el. parduotuvės plėtrai į naujas rinkas? Kaip atrasti savo užsienio rinkas? Kaip suplanuoti įėjimo į rinką strategiją, užtikrinant sėkmę? Kaip suvaldyti lokalizacijos procesą bei kokių detalių vertėtų nepamiršti ruošiant parduotuvę naujai rinkai? Kaip pritraukti klientus į naujoje rinkoje paleistą […]

e.Verslo plėtra Eksportas
SKAITYTI DAUGIAU