speaker-info

Justinas Mikulskis

„Mikulskis.lt“ įkūrėjas, SEO ir rinkodaros ekspertas

Kokių žinių įgysite?

Prisiliesite prie mums visiems gerai žinomų „Google“ įrankių ir platformų per netradicinius jų panaudos būdus ir įvairias eksperimentines metodikas. Neišgirsite nieko, ką patys galite lengvai išmokti internete. Justinas Mikulskis remsis tik asmenine ilgamete praktika ir unikaliais atradimais, kurie jo klientams padėjo išlaikyti pardavimus pandemijos akivaizdoje, o kai kuriems juos net ir kilstelėjo. Nusiteikite visiškai partizaniniam požiūriui į „Google“ produktus ir platformas.

Be viso to, kartu su J. Mikulskiu aptarsite šios akimirkos vartotojų elgseną, remdamiesi pandemijos laikotarpio duomenimis. Bendrausite temomis, kodėl išaugo kelias iki pirkimo, kurią dalį piltuvėlio kelyje reikia stiprinti jau šiandien ir kaip tai įgyvendinama. Bus rodomos realios taktikos, kurių nerasite internete. J. Mikulskis dalinsis asmenine praktine patirtimi, neperfrazuodamas jokio kito šaltinio.

Apie

„Google Ads“ reklamos internete optimizavimas, SEO (optimizavimo paieškos sistemoms) auditas ir nuoseklus „Google“ įrankių suteikiamų duomenų analizavimas – pagrindinės J. Mikulskio sritys.

Skaitmeninėje erdvėje J. Mikulskis veikia 12 metų. Instruktuoja vidutinio dydžio verslą, kaip maksimaliai uždirbti iš skirtingų rinkodaros kanalų su techniškai tvarkingu el. tinklalapiu. Veikdamas konkurencingose rinkose Lietuvoje ir už jos ribų, nuolat tobulina programinį raštingumą, PPC platformų išmanymą, strateginio bei kritinio mąstymo gebėjimus.

Šiuo metu J. Mikulskis dirba kaip rinkodaros ekspertas ir padeda B2C bei B2B verslui taikyti pažangias skaitmeninės rinkodaros priemones ir naujausias SEO praktikas, kad būtų pasiekta rinkodarai skirtos sumos grąža. Išsami konkurencinės rinkos analizė, tekstinės ir kaičiosios reklamos internete transliavimas, reklamos socialiniuose tinkluose optimizavimas, segmentuotas remarketingas, vartotojo patirties tinklalapyje nagrinėjimas ir vertinimas – šių dienų J. Mikulskio iššūkiai.

Rinkos, kuriose šią akimirką pranešėjas aktyviai dirba: politika, teisė, lažybos internete, finansinės paslaugos, e. prekyba, mados industrija ir nišiniai projektai, susiję su kultūra.

 

My Sessions

III MOKYMAI „Rinkodara pandemijos metu“

St. George salė (3 aukštas)

Kokių žinių įgysite? Prisiliesite prie mums visiems gerai žinomų „Google“ įrankių ir platformų per netradicinius jų panaudos būdus ir įvairias eksperimentines metodikas. Neišgirsite nieko, ką patys galite lengvai išmokti internete. Justinas Mikulskis remsis tik asmenine ilgamete praktika ir unikaliais atradimais, kurie jo klientams padėjo išlaikyti pardavimus pandemijos akivaizdoje, o kai kuriems juos net ir kilstelėjo. […]

Reklamos strategija Rinkodara SEO Socialinė media Socialinės medijos tendencijos Vartotojų pritraukimas Vartotojų tendencijos
SKAITYTI DAUGIAU