speaker-info

Produkto pardavimas

Matas Pajarskas

KOKIŲ ŽINIŲ ĮGYSITE?

Kas yra „Conversion Funnel“, kuo jis reikšmingas prekybos strategijai, jos vystymui?

Kodėl lengviau parduoti prekybos kanaluose (pvz.: Amazon), o ne savo svetainėje? Kas tą lemia?

Kokie faktoriai lemia pardavimą/konversiją?

• Klientas, produktas ir prekės ženklas
• „Traffic“ kanalai ir jų reikšmė „Conversion Funnel“
• Lankytojų sušildymas, paruošimas pirkimui
• Patikimumas, pripažinimas („social proof“) ir paprastumas
• Produkto pateikimas – vizualus ir tekstinis turinys svetainėje
• Dėmesio pritraukimas, apsisprendimo pagreitinimas
• Kodėl reikia „išgelbėti“ pardavimus
• Užsakymo krepšelio didinimas
• Kaip parduoti dar kartą? Nuolatiniai klientai
• Kada verta optimizuoti pardavimus/konversiją?

PATIRTIS

Matas Pajarskas – elektroninės prekybos verslininkas. Per keturis veiklos metus sukaupęs partnerių tinklą, išvystęs tarptautinį prekės ženklą „WoodWe” ir padėjęs kitiems gamintojams įžengti į elektroninės prekybos pasaulį.

Matas dirba su verslo plėtra elektroninėje erdvėje: kuria strategijas prekės ženklams „Amazon“, „Etsy“ ir kituose tarptautiniuose prekybos kanaluose, padeda vystyti ir optimizuoti pardavimus.

• Be patirties – 100k EUR per pirmą pusmetį
• 99% pardavimų – eksportas
• Bent 35% pardavimų išgelbėja automatizacija

My Sessions